lørdag den 13. februar 2010

.. en award..

Kreativ_blogger_award[1] Jeg har for et stykke tid siden modtaget en award.. nej rent faktisk har jeg fået den 2 gange.. den ene opdaget ved en tilfældighed..der ville det have være fint med et praj på bloggen .. ..og så til sagen..  jeg siger tak til både Ann og Liselotte…tænk disse 2 søde piger mener jeg er kreativ.. og jeg siger af hjertet 1000 mange gange tak… og så skal jeg til gengæld: 

X. Vise Awarden på min blog.                                     Y: Linke til dem, som jeg har fået den af. 
Z: Skrive 7 ting om mig selv.
Ø: Give Awarden videre.

7 om mig:

1. Ser kraftigt frem til både forårets og sommerens komme.. dvs. den tid hvor cyklen kommer frem i lyset og vejene skal køres tynde igen…med lidt held og flid bliver jeg også en smule mindre lækker..

2. Nyder gode ting: god kaffe, god te, et godt brød, et godt landæg, gode bøger, godt selskab – kort sagt: alt der er godt, nyder jeg.. og her ved jeg godt at definitionen på hvad der er godt, er individuel 

3. Har fået ændret mit værdisæt i forhold til tidligere.. og er blevet mere skarp med at sige min mening.. dvs.. flinkeskolen ER nedlagt for mit vedkommende…

4. Synes at internettet og diverse blogge og websider, herunder Facebook, er supergode til at skabe kontakt.. tænk på alle de gode dejlige og skønne venner man rent faktisk har..  og en hel del af venskaberne er opstået via nettet og efterfølgende personlige møder.. Det er så skønt, så skønt…

5. Jeg er helt pjattet med at strikke, men også at tage foto’s og behandle dem i Paint Shop og m.m.

6. Går i 99,5 % af tiden kun i hjemme høvlede strikkede strømper og sokker..

7 Er gift med verdens dejligste mand.

Efterhånden har alle modtaget awarden og derfor videregiver jeg den til DIG som besøger min blog, fordi netop DU er noget helt specielt og jeg vil gerne læse 7 ting om dig på din blog..

Vivi  

2 kommentarer:

Ann sagde ...

Godt gået, Vivi - at gi awarden til den, der kommer forbi. Det ka jeg li.
Jeg vidste ikke, at awarden kræver, at man linker til den, der har givet den.....???
Du behøvede i hvertfald ikke linke til mig :-\
Dejligt at høre, at du også har været heldig at få een af verdens dejligste mænd ;-))

Vivi Aggergaard sagde ...

Det står øverst at man har fået awarden fra.xxx men jeg synes osse det ville være fint at gøre som du havde gjort og lige fortælle den som har fået awarden at de nu osse har fået den... jeg kommer ikke rundt på alle blogge hver dag.. så det var et rent tilfælde at jeg fik kigget på Liselottes blog at hun havde givet mig en award.. men du er tilgivet Liselotte... hvis du læser dette... vi er jo trods alt bare mennesker.. omend af den dejligste slags, ikk !!..

Ja, vi er nok nogen som har fundet de dejligste mænner... men de har jo så også fået de dejligste koner...