onsdag den 21. oktober 2009

Lyserød…

I går så jeg på en blog at man bare kunne “snuppe” det med at vise noget… i dette tilfælde lyserødt.. ikke liiige min farve (indrømmer det ihvertfald helst ikke) til tøj, men til ting er det fint for mig.. det styrker også de romantiske tendenser som af og til viser sig.

IMG_5137

Bøger med rygge så lyserøde – så lyserøde.. og med spændende indhold..

IMG_5135

En klips-åbner, en fluesmækker fra Rice-lagersalget i Odense, og noget nærmest selvlysende skrig-pink Kauni..

IMG_5142

Mit frække brille-etui valgt på en åbenbart lyserød dag.. brillerne er altid på næsen (hvorfor får man så et etui ???  ) .. etuiet bliver derfor brugt til mobilos, når den ligger i tasken..

IMG_5134

En af mine pelargonier fået af en sød veninde.. den har været udsat for både flytning og noget bil-halløj oppe på Storebæltsbroen.. hvilket fik den til at se meget ynkelig ud, men Dronning Ingrid (mon ikke det er det den hedder?) er sej… ligesom vores gamle dronning… – der kom royalisten lige ind over…

IMG_5140

En af mine Marimekko dåser.. denne bruges til kaffe.. og en anden grøn-gul dåse bruges til noget te..

IMG_5139

En flaske rosenvand fra tyrken i Slagelse… hvad den skal bruges til.. det kan jeg squtte huske.. men der dukker nok en opskrift op hvor man skal putte sådan noget i…

IMG_5141

Opvaskemaskinen er ikke sat til endnu.. Derfor står der Vel ved vasken.. det er godt og drøjt, men for fanden da  hulen da hvor jeg glæder mig til at maskinen bliver tilsluttet.. heldigvis er køkkenbordet opdateret fra tidligere tiders “højde” til en brugbar højde og så er det bare at vente.. ..vente vente…. vente…vente… nå, det skal nok komme.. 

Vær med i legen.. snup en farve og vis hvad du har.. det er en tidrøver, men det er sq da meget sjovt..

Ingen kommentarer: