fredag den 16. oktober 2009

.. 7 brune ting i mit hjem… hmmm..

Fru Larsen ber’ mig vise 7 brune ting i mit hjem…  her er hvad jeg har valgt at vise:   

IMG_5108

Flyttekasser som ikke er tømte endnu har vi en del af.. og de står i kælderen og venter på at blive pakket ud.

IMG_5109

En veltjent dør – muligvis fra 1946 hvor huset er fra… ..den er ikke i brug mere fordi den er skiftet ud med en ny som lader masser af lys komme ind.. og som har en godkendt lås.

IMG_5110

Brændekurven som Ivan bærer brænde ind i.. jeg bruger en lille plasticspand, for det er hvad jeg kan løfte uden at blive fuldstændig ødelagt i ryggen.. 

IMG_5112

Der har altid været en hestesko de steder jeg har boet.. og de står altid på denne måde… så lykken ikke falder ud.. der er nu noget smukt over tidens rustne tand.

IMG_5117

 

Den skønneste hundeuld som jeg er så glad for at eje nok af til at karte sammen med uld og spinde garn og strikke mig en varm varm vinter-sweater – og så minder det mig jo om den søde giver.. som desværre for tiden er meget fornærmet over at jeg er flyttet til en lille ø.. det går forhåbentlig over når fornuften får overtaget igen… 

IMG_5118

Garnkurven indeholder noget brunt Noro Sock Yarn.. men det er godt nok ikke så meget brunt garn som findes der.

IMG_5115

Blommesyltetøjet er brunt..  & disse brune tørrede rørhatte er købt i brugsen..  som en tidligere glad svampesamler må jeg ty til denne måde, da jeg ikke kan bukke mig ned og samle dem mere… men jeg skal nok få svampe, skal jeg..

Det var 7 brune ting i mit hjem.. og den skal sendes videre..  Vis os 7 brune ting i jeres hjem

 Lavendelstrik    Mandagspigen    Stubbetufsa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja, jeg skal nok, skal dog lige vise Yt 7 gule ting først :-)

Mette Lykke sagde ...

Hvis du kan finde svampene.. Kan jeg bukke mig, det kaldes samarbejde og det kan vi..
God weekend og en stor knuse.

Lene sagde ...

Ja, ja, nu får vi se, hvor lang tid der går ;-)
Hilsen hende den fornærmede. Nu med hen høj bil, der i hvert fald ikke kan køre over broen...

Vivi Aggergaard sagde ...

Tak Anne.. vidste ikke lige det med det gule.. håber det er ok med det brune..

Mette.. det kan vi også finde ud af.. det med svampene.. og go' weekend til jer osse..

Lene.. du bliver vel go' igen på et tidspunkt..det med det fornærmede.. det er forhåbentlig bare en overgang.. der går alt for megen energi til spilde på det. ;O)
høj bil ?.. har du fået anden bil?..

Vivi

Stubbetufsa sagde ...

Hei Vivi!
Takk for utfordringen!
Tja, jeg skal vel saktens klare å stille sju brune ting, men de blir små!
Ahelt sør i Danmark? Ja, får lete på kartet!