torsdag den 10. september 2009

.. en award…

award-_thumb2[1]

Jeg har modtaget en award…og den er jeg glad for.. tusind tak Lone .. Med awarden følger der en udfordring: Fortæl 10 ting om dig selv.. og de kommer her i tilfældig rækkefølge.

1. Jeg er nybagt ø-bo.. og det er vist ikke gået helt op for mig endnu.. at når færgen sejler søndag aften, ja så bliver jeg da her på øen.. det er kun turister og skoleelever som må ta’ af øen igen..

2. Jeg er ikke vandskræk men det at sejle i små både er ikke min stærke side.. foretrækker derfor både på størrelse med Ærø-færgen eller Englandsbåden..

3. Dedikeret rodehovede … og den dag Fly Lady kommer på dansk kunne det godt være at jeg ville benytte råd & tips fra den kant.. det engelske kan jeg godt læse, men jeg gider ikke bruge tid på at finde alle de ord som skal oversættes.. så kunne jeg ligeså godt bare rydde op..

4. Igennem tiden har jeg mine jobs været: montrice,  sekretær, husassistent, lysproduktion, pakning af fisk, truckfører, pakket fx BKI dåser, kørt palleteringsanlæg, butiksassistent, operatør i slikindustrien og rengøring.

5. De fleste jobs har været hårde fysiske job og det kunne jeg godt li’ - men en idiot kørte ind i mig og min lille bil og på den måde fik jeg 2 alvorlige skader på rygsøjlen som totalt har ændret mit liv – både arbejdsliv og fritid…

6. Er bogsamler – elsker at eje en bog som er interessant for mig.. og jeg nyder mine bøger.

7. Og så samler jeg på: postkort, frimærker, skrifttyper, garn, fingerbøl og gode oplevelser m.m.

8. Det værste jeg ved er når folk er snoppede og tror de er mere end andre.. vi kender alle typer som altid har noget som er dyrere og finere og større og flottere end det vi selv har.. og de elsker at prale med det.. og skal altid overgå alle andre... jeg tænker at de nok har et problem.. og jeg gider dem sq ikke…

9. Benytter mig meget af sort humor, gerne skarp og rammende og helst osse lidt smålummer..

10. Det bedste til sidst: min yndlingsmand Ivan.. han er det bedste jeg ved.. mit holdepunkt og min støtte når der er brug for det.. og han kan holde mig ud i alle situationer.. og han er altid sød og kærlig.

Det var 10 ting om mig, nu skal denne award gives videre, og husk udfordringen:

1. Wenche i Ålesund – holder min interesse for pw og quilt igang..

2. Dana i Korsør…altid god for en skarp bemærkning.

3. Hos Mommer – Ellen fortæller om dit og dat

og vil I give den videre til hver 3 med samme krav

 

Ingen kommentarer: