tirsdag den 18. august 2009

Ministeren kom, cyklede, indviede og drak bålkaffe…

IMG_4761 IMG_4763

Dette er en del af cykelstien ved Drejskoven – som man kan se er det en grusvej, hvor gruset er lagt på i… ja, hvad skal man sige.. forskellige mængder.. og det er der sikkert en teknisk forklaring på..IMG_4896

Lige her ser vejen helt go’ ud – men rigtig mange steder er kanterne ned til de mange smukke hyben- og brombær krat ret dybe og fordi det er grus kan man se mange udskrid fordi det er et løst materiale.. nu er de smukke hyben- og brombærkrat nok ikke det fedeste at stå på snotten i, vil jeg tillade mig at mene…Billede072

Miljøminister Troels Lund Poulsen tog den korte cykeltur sammen med vi fremmødte og her er det lige før han klipper det røde bånd og hermed indvier cykelstien..og derpå siger han et par bevingede ord...

IMG_4891 Borgmester Jørn Otto Jørgensen holder også en tale og bagefter serverer Skovturs-styrelsen ..Skov- og Naturstyrelsen frisk bål-kaffe til alle – alt i alt vældig hyggeligt…IMG_4893   

IMG_4894

Stiens ene ende ses her og det er lige i svinget IMG_4898i Drejet..og der hvor bilerne dels kører tæt på.. men mange kører også ret hurtigt..  det er sq ærlig talt mindre godt fundet på… Vivi

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Den minister er da gået min næse forbi.. Nå det overlever jeg nok, men ville da gerne have haft en kopbål kaffe i selskab med dig..

Vivi Aggergaard sagde ...

Ja, jeg er sikker på at du klarer den uden en minister.. måske du gir en kop tår kaffe en dag? .. så kan vi kalde det hygge-kaffe

Mette Lykke sagde ...

Ja.. skal vi finde en dag i næste uge, jeg har ingen planer.. Så du må hjertns gerne komme når det passer dig.
Knus og tanker.

Vivi Aggergaard sagde ...

Ja, det gør vi Mette.. det vil jeg se frem til og glæde mig til...
sommerknus til dig.. fyldt med solskin...