torsdag den 28. maj 2009

Hjertestenen..

IMG_4572 Det er morgen.. nå ja lidt op ad formiddagen.. der er kaffe i glasset… og dagens første blog-rundfart er i gang… Det er altid med stor og nysgerrig fornøjelse at jeg kigger på Mette’s blog.. hvad finder hun nu på idag…monstro !! Også fru Larsen’s blog bliver lige set efter i sømmene.. Kari’s side får også et kik og ligeså Anne’s side… og masser af andre sider bliver læst eller skimmet med interesse… og guldkorn er der nok af alle vegne… Denne flintesten med indbygget hjerte er fundet på havnen i Mullerup.. og den gjorde mig glad.. Om der er nogen sammenhæng med blogverdenen og en tilfældig flintesten ??? .. næ, det er der vist ikke.. og det behøves vel heller ikke….. så alt er i og for sig sådan set meget godt, ikk !!!!!

Vivi

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

smuk sten du har fundet, naturen er nu den allerbedste smed og designer, ikke?
kh.fra Island
Frida

Vivi Aggergaard sagde ...

Jo, Frida.. det har du ret i... der kan vi alligevel ikke være med.. selv ikke med al vores teknologi... men vi kan lade os inspirere.... og det er jo herligt...

Mette Lykke sagde ...

Kære Vivi..
Hyggeligt at du kigger forbi min blog.
Jeg elsker sten. Men jeg finder ikke nogen med hul i...
Nu skal vi snart til fest. glæder mig.

Vivi Aggergaard sagde ...

Din blog er næsten altid dagens første ... fordi du skriver godt og sjovt og nærværenden.. og og og... ja jeg glæder mig osse...
knus

Anonym sagde ...

Mullerup Havn - det lyder fuldstændig som en julekalender. På den gode måde :-)
Det er bare lykken at finde den slags sten. Jeg tror, jeg har haft 2/3 af dem ved Stevns Klint oppe i mine hænder og rystet dem...
Hilsener fra Ellen