fredag den 3. oktober 2008

Influenzavaccination

I disse tider hvor forkølelser og andet truer helbredet så kan man gøre noget.. ud over at spise sundt og vaske hænder osv osv.. så kan man også blive vaccineret mod influenza.... Idag blev jeg vaccineret.. det blev jeg osse sidste år... og så er det jo bare at krydse fingre for at skidtet virker.. Nogen er for vaccinationen og andre er imod.. det er en individuel smagssag.. jeg huskede det fordi det vi har sedler på opslagstavlen.. og så fordi der kom en masse mennesker i samme anledning.. skulle jeg have gået til lægen .. ja så havde jeg opgivet på forhånd... det er nok lettere at få en tid ved paven end det er hos sin ellers udmærkede læge .. som bare har alt for mange patienter - sådan føles det og det ser sådan ud også... Nå .. vi får se om influenzaen får tag i mig.... eller om jeg klarer frisag i år osse....

2 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Jeg står imellem for og imod... Jeg aner ikke hvad jeg skal syntes, så pt. undlader jeg den...

Anonym sagde ...

næste år er jeg for vaccination..gider da ikke at være syg som nu :-(