mandag den 29. september 2008

Tuber i Paint Shop Pro - hjææælp - ved du noget ??

En indrømmelse... jeg er samler... for nogen kommer det ikke som en overraskelse.. men altså ... noget af det jeg samler på er tuber - små billeder uden baggrund som bruges i Paint Shop Pro - og på tubelisten et sted i cyberspace kommer der uhyggelig mange hvis man åbner for sluserne på Yahoogroups.. nu ligger det sådan at hvor jeg før åbnede pspfilerne og så poppede Paint Shop Pro 7 eller 8 eller XI op og jeg kunne lægge tuben i min valgte mappe.. men alt det kørte under XP på puteren... nu er puteren blevet udskiftet og Vista har holdt sit indtog hos mig.. og nu kan jeg bare ikke gemme tuberne... jo, jeg har forsøgt at bruge help-funktionen.. men det hjalp ikke... Altså billederne af tuberne kan jeg selvfølgelig godt gemme.. men ikke som tuber.. der må være noget/masser jeg ikke ved eller en driver eller en lille sød fil som jeg måske mangler.. Har DU de vises sten.. og gider du fortælle mig hvad jeg kan gøre... så kan du skrive til mig HER Man skal jo holde sine laster ved lige ikk' sandt !!!!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg kan desværre ikke hjælpe ... men kigger gerne efter et svar ... da jeg har akkurat samme problem. Ny computer, nyt styreprogram = mange problemer!
Nå men det kommer vel med tiden ;-)
KH Siffe