tirsdag den 3. maj 2011

Ups.. tiden render hulens stærkt !!!

… og jeg kan vist ikke lige følge med.. men altså siden sidst er der blandt andet sket følgende her hos os:  Tyrolerfest med Ivans kolleger i Rise Minihal med god solid tysk wienerschnitzel mit alles incl. øl i literglas og Feigling’er + fri bar & musik med både jodlen og fællessang.. 

IMAG0225

       feigling

På billedet ses rengøringschefen himself og charmetrolden Klaus, begge iført fine tyrolerhatte og de store smil i hovedet og øl i maven ...

Min far holdt fødselsdag d. 18. marts og der var tam-tam med lækkert pølsebord og blå lagkage – den ligner noget fra en gyserfilm, men smager rigtig godt og friskt ;O)  

25985024 fars lagkage

Mette & jeg var til håndarbejdsmesse i Middelfart sammen med de søde fynspiger og med hjem kom der det her:

IMG_5915

IMG_5916

IMG_6000

Ivan har fået nye klude på sin gule Land Rover – det er en gammel drøm så nu er han glad ;O)

 26018192 barnedåbsbuket

Kongehuset har holdt barnedåb for tvillingerne og Mette kom til kaffe og hun havde denne buket med..

IMG_6020

Påske lørdag kogte Ivan og jeg æg & grillede pølser på stranden ved Dunkær mark – der var skønt der i solen og vi nød det et par timer.

miki konfirmation 3

     Søndag d. 1 maj holdt Miki  sin konfirmation i Kalundborg.

Og den unge mand inviterede til dejlig mad og hygge i BH’s lokaler..  med far og mor og fars kæreste – alt i alt 3 styks familier var sammen om at fejre knægten..

25975840  miki konfirmation 2

  ..et par af hans plastic-søstre holdt en festlig, sjov og yderst afslørende tale til og om Miki.. bla. måtte han vise at han kan barbere ben..

Det er vist nok for nu..

2 kommentarer:

Lene Zaar sagde ...

Så tror da pokker, at du ikke har tid til at skrive indlæg. Det er jo ikke andet end fest og ballade at bo på Ærø.....
Knus og hygge

Vivi Aggergaard sagde ...

Nå ja.. det lyder godt.. meeen.. ligefrem fest og ballade.. det ved jeg sq godt nok ikke..
men godt er her.. det er sikkert.. at jeg så ikke har den samme energi som før, er da en kamel som næsten ikke er til at sluge..

men jeg gør det jeg kan.. og nyder det for det meste...

knus den anden vej fra den afsides beliggende bjerglandsby på Ærø..