torsdag den 19. august 2010

.. en havn … og et torsdagsgætteri…

IMAG0010

Smukt,  ikk !!

Lystbådehavnen i Ærøskøbing.

& nu… 

må vi ha’ gang noget andet end hverdagens trælse fortrædeligheder ….      :o(

Få dig en lille bitte ting fra Ærø

Kan du gætte eller ved du hvor disse billeder er taget ?

Undskyld, det skulle jeg måske have skrevet.. nej, det er IKKE på Ærø…men hvor er det så.

Godt så…. det er på Sjælland.. noget der ringer ????

IMAG0023 IMAG0026

skriv dit gæt i kommentarfeltet…

Jeg håber, at der er nogen som vil være med på mit lille torsdags gætteri.

Vivi

8 kommentarer:

Fynpige sagde ...

Hej Vivi Det bliver simpelhen et ret gæt....må formode det er på Ærø ??
Ærøskøbings kirke, for den er da vist for stor til Marstal kirke ??
*smil*
Kh Lene

lene linde sagde ...

Nå så kom jeg for sent....men jeg tror altså også på Ærøskøbing. Det er hverken Søby, Marstal eller Bregninge....tror jeg nok. God Ærø dag til dig Vivi.

Vivi Aggergaard sagde ...

Lene og Lene.. nej .. hehe.. det er ikke på Ærø.. hvilket jo så gør det lidt sværere...
God dag til jer ..

Vivi

Ann sagde ...

Øøhhh, jeg syn's, jeg kender den kirke.....................tænke, tænke.................nej, jeg kan ikke få lagerforvalteren i hjernekamrene til at finde den frem.
Om en lurs tid måske...

Fruen sagde ...

hej Vivi.
Jeg tror jeg byder ind med Haderslev Domkirke :-)
Den ser umiddelbart stor ud.
Go dag til dig på naboøen.
Hilsen Kis

Vivi Aggergaard sagde ...

Hej søde Ann.. det der med huskeren kender jeg så godt.. så velkommen i klubben... ;O)

Kis, nej det er ikke fra Haderslev - har faktisk aldrig været der...
Men tak for buddet...
Og så skal din blog vist lige ses efter i sømmene.... den ser vældig spændende ud..
kh Vivi

Fynpige sagde ...

Sjælland....ja hvor mange kirker er der så ikke lige på sjælland ! halli hallo. Ringsted ser ikke sådan ud, den er for lille til Roskilde, Maribo ser ikke sådan ud.... så nu kniber det dælme med bud, men det er jo heller ikke torsdag mere !! Ses i morgen !
Kh Lene

Vivi Aggergaard sagde ...

Ja, Lenelillapige.. vi ses imorgen og jeg glææææder mig..

Du var tæt på .. hehe.. og ramte faktisk osse...

Hehe..

knus og vi ses