lørdag den 13. marts 2010

… den nye hoveddør…

Billede145 Billede147

Så blev den smukke sprit-nye hoved-dør indviet i Søb’ fredag aften og det med både tilrejsende fra Fyns land, flag i spandevis, røde snore, der skulle klippes, og en tale som blev hevet frem fra kavalergangen (eller deromkring) og boblevand i de høje glas…bemærk lige den smukke postkasse..

Den skønne fru Larsen med nyt hår und alles holdt en så fin tale at vi helt glemte at kigge efter pigegarden med de blåfrosne knæ ..

Efterfølgende fik vi lækker middag med forret og noget i glassene… efter den celebre dinner fik nogle af os et glas mælk… 

Billede149

nåe ja.. der var også noget vodka og vist osse noget Kahlua i… og så et par isterninger…. den mælk var dæleme go’

Tak for en hyggelig aften…

3 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Naaaj, hvor lyder det hyggeligt (og hvor jeg savner mit Ø-liv!) - ingen anledning er for lille til en fest!

Vivi Aggergaard sagde ...

Det kan jeg godt forstå, Lone... men du er så ikke afhængig af en færge når du skal noget.. der er plusser og minusser ved alt ting...

Kari Aspenes sagde ...

Jeg ble sittende ved siden av verdens koseligste danske dame (fra Billund) på en nesten to timer lang flytur sist fredag.
Hun lærte meg at Ærø er Danmarks vakreste øy. Som takk lærte jeg henne å strikke inn perler i et ellers kjedelig strikketøy :-)