lørdag den 28. marts 2009

Indisk nytårshilsen..

IMG_4365

Stor var min overraskelse idag da jeg hentede posten - der lå sandelig et postkort fra Indien.. Nu kender jeg ikke lige nogen henne i Indien.. så øh... Det var/er Liselotte som har været så sød og sende en nytårs-hilsen til mig.. og HVOR blev jeg glad - 1000 1000 tak.. På den anden side af kortet er der nogle fine frimærker IMG_4364s

med misser eller rettere en leopard kat på og  gule blomster - OG - som den samler man/jeg nu er - ja så samler jeg altså på frimærker som er blevet sendt til mig på flotte postkort (jo jo dem samler jeg nemlig også på) eller breve..  Nytårshilsenen var måske lidt forsinket men hvad gør det !!! TAK

                         Vivi

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

jamen er de ikke hurtige henne i Indien - kun 3 måneder har det taget fra Hyderabad til Slagelse - men godt at du overhovedet fik det.

Vivi Aggergaard sagde ...

Ja.. og jeg siger rigtig mange tak for det..det er sødt at dig at et kort..