fredag den 13. februar 2009

Studio med fyld

studio

Her er så min Studio.... med fyld... Jeg har forbeholdt mig retten til at fjerne fjæset... dermed sparer jeg læseren for at se på strithår og overflødigt pludder på kindbenene og et par forkølelses-sår....  det skulle alligevel  være muligt at danne sig et lille indtryk af en Studio som er udstyret med andre striber end i opskriften.. den var på vej i original udgave så at sige, men så tænkte jeg.. nixen bixen det skal faneme dyvlme være løgn.. den skal bare ikke ligne de andres.. og det gør den vist heller ikke.... iøvrigt er den dejlig at ha' på..  garnet er uld og silke..

                      Vivi

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

super, super flot farvesammensætning. til lykke, den er vellykket.
kh.fra Island
Frida

Lene sagde ...

Frida har ret. Den er rigtig flot. Og der er da ingen grund til slavisk at følge en opskrift mht striber.
Det er i øvrigt utroligt, så produktiv du er for øjeblikket. Ja, jeg er godt klar over, at misundelse ikke er godt..........

Bente T sagde ...

Det ser da rigtig godt ud, tak for kigget.
Jeg kunne nu godt have tænkt mig at se fruens strithår og pludder, for det er da mærkeligt at jeg ikke har lagt mærke til det sidst vi sås, men det er måske noget der er sket i mellemtiden?

Vivi Aggergaard sagde ...

Tak skal I ha alle 3... rødme rødme.. ja der sker da lidt en gang imellem..... og nej Bente.. jeg ligner vist mig selv...
Tak for kommentarerne..
kh Vivi

Bambi72 sagde ...

Den ser sgu da lækker ud :-D