onsdag den 19. november 2008

Føs'dag

Igår havde jeg fødselsdag.. og nøj hvor jeg blev fejret... Dagen begyndte med at jeg fik fine hyacinter af mine søde kolleger... Orkideen kom min far med om aftenen..

IMG_3771Lige efter spisetid kom hele den pukkelryggede til hyggeligt familie-tam-tam.. vi fik boller og lagkage mv... I år havde jeg ønsket mig perler.. nye, gamle, genbrug eller fra gemmerne.. alle typer.. og se lige hvad jeg fik...IMG_3768 en superflot samling af smukke perler..

Ud over perler fik jeg nogle tekstiler... + garn og dunter...IMG_3766 Der var også IMG_3764 nogle hjemmehøvlede dejlige rødbeder og en Ale fra Refsvindinge + noget julete... Kæden sad på en lille fin kurv og var snoet dekorativt om øllen..

Det sjove indslag var IMG_3765 flotte og sjove kort og et stetoskop..

Idag kom dette kort .. der er en fødselsdagsang som begynder når kortet åbnes.. Og så vil jeg sige tak til alle de som har sendt mig mails, sms'er og alle hilsnerne på Facebook.. Tak skal I ha' allesammen...IMG_3770b

Ingen kommentarer: