fredag den 31. oktober 2008

Den vaccination var noget rigtigt øv

Nå, så må vi til den igen... Den der influenza-vaccination.. det var noget rigtigt l... øh..møg.. for at sige det mildt... forstået på den måde at først kom der en uge+ med snotten rendende ud af næsen... hovedpine - ondt alle vegne... og rigtig skidt tilpas og træt som 14 alderdomshjem.. og så da jeg endelig overgav mig.. måtte sengen holde for... der skulle jeg nok have lagt mig noget før.. men man er jo så klog... Min skønne yndlingsmand siger til mig: kan du ikke huske at du fik det på samme måde sidste år da du blev vaccineret...?.. og nej.. det kan jeg ved den sødeste grød ikke huske... ellers havde jeg sandt for dyden ikke gjort det igen... men så kan jeg lære det, kan jeg... næste år... der GØR jeg det bare ikke... altså bliver vaccineret... og hvis der ikke er indbygget sådan en fortrængnings vaccine i dette års vaccine så man pr automatik glemmer dette års trængsler.. ja så springer jeg altså over næste gang sligt bliver udbudt .. for det gider jeg da ikke igen...

2 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Hvert år bliver vi tilbudt at blive vaccineret mod influenza på mit arbejde. Og hvert år siger jeg nej tak. Jeg har nemlig også set for mange af mine kollegaer blive syge efterfølgene. Men til ældre og svækkede mennesker er den da nok ok.
Jeg tror faktisk ikke jeg kan huske hvornår jeg sidst har haft influenza.

Vivi Aggergaard sagde ...

Hej Lene Sophie... nej jeg kan heller ikke huske hvornår jeg har haft influenza... siden 99' hvor jeg stoppede med at ryge har jeg ikke været forkølet eller fejlet noget lignende... ja altså så bortset fra sidste år .. siger min yndlingsmand...
Tak for din kommentar...
kh Vivi