onsdag den 24. september 2008

Farvning med Kool Aid + lidt om webshots og nettet..

Nu er der blevet farvet garn med Kool Aid... Garnet er som det ses New Clola - en blanding af uld og silke - noget i hvidt og noget i ubleget hedder det vel - flere billeder kan ses ved at klikke på billedet ude i højre side hvor der står Farvning med Kool Aid... Vejledningen fandt jeg her - det er Vigdis fra Norge som har en flot og god vejledning med både tekst og billeder - og det er en af måderne at gøre det på - på You Tube findes der andre metoder ... Farverne - altså saftevandspulveret.. henne i Amerika drikker de vist det her.. blev i første omgang købt i denne netbutik - med levering foran den engelske pub i Slagelse - udvalget er ikke ret stort og pakken jeg havde købt var mest med de røde og rødlige farver ... Næste gang handlede jeg henne i England - på KoolaidUK.com - pakken lå her efter ganske få dage - mail beskeder om ordren kom løbende.. og udvalget er ganske stort.. og prisen er yderst rimelig... Man kan så mene hvad man vil om det at farve garn med saftevandspulver... den ret har alle jo.... nu har jeg prøvet det.. det gik let.. Vigdis' vejledning er god... garnet er flot - synes jeg selv... og der ryger snart en bestilling afsted til England igen... Iøvrigt har jeg fået at vide at internettet er et underligt sted at opbevare sine billeder.... det synes jeg nu ikke det er... Siden 2001 hvor jeg begyndte at have mine album på webshots så har der været 161.490 besøgende til mine nu 2486 fotos i 69 albums - så mange kan ikke tage fejl... men enhver har jo lov at have sin mening.. underlig eller ej... Og jeg tror altså at internettet er kommet for at blive.. ;O))

Ingen kommentarer: