torsdag den 21. august 2008

Vi er sq mærkelige....

og hvad mener jeg med det ? Jo...
Nu skal vi rigtig hygge os.... hvilken/hvilke kage(r) skal du ha ??
Jamen jamen... hvordan ved du at jeg forbinder hygge med kager...
for det gør jeg tilfældigvis ikke !.... for mig er hygge ikke at sidde og
stoppe i hovedet... hygge er for mig nærvær, samtale, kærligt drilleri,
man lærer noget sammen.. osv osv....
Men en kage.. nej der er du helt galt i byen, søde....
En anden... 4 toiletter - 1 dame (optaget) 1 herre og så to hvor toilet og bad er for både det ene og det andet køn kombineret med bad...
1 dame er som nævnt på det toilet som er optaget - dame nr 2 står i kø.. foran
døren til toilettet hvor det tomme toilet til herrer befinder sig... på spørgsmålet om hvorfor dame nr 2 ikke går ind på toilettet for herrer - siger hun: jamen det er jo for mænd... OG .... ????
på spørgsmålet om hvad hun gør der hjemme .. har de så osse hver sit toilet?? næh, det har de da ikke... hvorfor benytter du så ikke toilettet lige der... joh.. eh.... jamen det er for mænd.... så kan man da kun sige.. vi er eddermame mærkelige ... for hvad foregår der lige inden i sådan et hoved...??? jeg undrer mig bare...

2 kommentarer:

Kari Aspenes sagde ...

Tjaaa...sjansen for å finne en REN toalettring er muligens større på et dametoalett :-)

Alle menn er ikke like godt opplært :-/

Vivi Aggergaard sagde ...

Hej Kari...
Det har du så ganske ret i... det pudsige er at dame 2 havde set at det lige var gjort rent... og så alligevel ... hm... iøvrigt så er damer heller ikke altid fokuserede på at ramme inden for toilet ringen..hvilket dog burde være lettere eftersom de fleste damer sidder ned i den situation, det hænder dog at det ikke ser ud som de har siddet ned... skal jeg hilse og sige...
Tak for kommentaren...