søndag den 25. maj 2008

Morris møder ligesindede

Min lille fine bil har været ude og møde andre biler af samme type..
Forleden aften var vi til forårstræf i Vestsjællandsgruppen i Nordisk
Morris Minor Klubb - det var rigtig hyggeligt.. dejlige mennesker som
vidste alt - ja det lød sådan - om de små biler..
Min bil er så en af de nyere.. nå ja. ."nyere".. fordi dem vi så på der i Gryderup
var fra 50 og 60'erne - og DE var velholdte - skal jeg lige love for - der kan
den blå ikke helt være med når vi taler om udseendet - men det gør ikke noget
- den er fin - den er blå - den er skrammet og gummilisterne er heller ikke
ret hele - men den er min og jeg er glad for den..
Billeder fra Gryderup kan ses ved at klikke på linket ude i højre side af bloggen..
Selvfølgelig løb kameraet tør for strøm - så der er ikke alle bilerne med.

Ingen kommentarer: