tirsdag den 11. marts 2008

Mit kæreste eje ....

I mange år har jeg drømt om at røre ved en narhval-tand ...
og da TV2 Øst kom forbi på mit arbejdssted
fik jeg chancen.. En dame kom bogstaveligt talt slæbende med
den skønneste stødtand fra en narhval...
og den gled fra hende lige for næsen af mig..
og høflig som man jo er samlede jeg den smukke
og meget tunge stødtand op til hende igen...
Den var så fin at røre ved.. og damen
kunne ikke vide at en gammel drøm gik i
opfyldelse...
Steffen Dinesen og Sille Roulund med følge
skulle optage 3 udsendelser med programmet
"Mit kæreste eje"...
Udsendelsen kan ses på dette link og den varer 9.27 min.
Der kommer så vidt vides et par omgange mere.
Det hele blev optaget i den gamle gymnastiksal og
mange kom med ting som de gerne ville have
vurderet.
Så lidt sker der da i Slagelse..

Ingen kommentarer: