onsdag den 5. december 2007

En skønhed

I år blomstrer min november- eller jule kaktus ... eller hvad den nu hedder.. Den er blevet "passet" på rigtig måde åbenbart for det er sandelig ikke hvert år at beløningen er som her... Nogle år står den bare og står.. og ligner en rigtig røvsyg halvstøvet plante.. men lige pludselig .. så kommer de små nye knopper... og de flotte blomster.. hvis knopperne da ikke er faldet af før de er blevet til blomster... Men i år.. se bare...

Blomster betyder noget for mig.. ja det må de jo gøre.. for der er da snart adskillige pics af blomster på denne blog... . nu er jeg jo så heller ikke typen som skriver "det hele" om hvad der sker i mit liv og mit hjem..

Min tanke er at vise brudstykker ud fra et større hele....
og adskillige følger da med her kan jeg se på tallene.. og det er jeg meget taknemmelig for...
Det var bare lige det .. hej...

1 kommentar:

Mona sagde ...

Det er en stor flot november kaktus du har..De er nemlig rigtig flotte når de blomstre..